Szállítási és vásárlási feltételek

 SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

 Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el a magyar nyelvű Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve! A webáruház működésével, megrendelési- és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg.

A megrendelt termékeket utánvéttel fizeti a vevő.

A megrendeléseket futárszolgálattal szállítattjuk házhoz.

A megrendelés visszaigazolása alapján - a vásárló által választott kiszállításnak megfelelően - 2-3 munkanapon belül feladásra kerül a termék. 

Amennyiben a rendelt termék nincsen raktáron, ezt a rendelés visszaigazolásakor jelezzük, valamint a várható szállítási határidőt is.

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Az oldalunkon látható termék részletes ismertetése az Enterosgel menüpont alatt található meg. 
A termék mellett feltüntetett ár tartalmazza az ÁFÁ-t!
Az oldalon található termék általában készleten vannak, az idõleges készlethiány miatti esetleges várakozási idõt az eladó e-mail-ban jelzi a vevõnek. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

RENDELÉS MENETE

1. A Webáruház menüpont alatt található megvásárolni kívánt termék mennyiségét írja be a mezőbe, majd a termékek melletti "Kosárba" gomb megnyomásával lépjen tovább.

2. A kosara tartalmát a Kosár lapon is ellenőrizheti és megváltoztathatja a rendelni kívánt termék mennyiségét vagy törölheti azt a mennyiség négyzetébe kattintva. A kosár frissítése után látja az aktuális megrendelését.

3.  Kedvezményre való jogosultság érvényesítéséhez írja be a Törzsvásárlói kuponkódot, majd kattintson a Fizetés gombra.

4. A Fizetés oldalon a Vevőinformációhoz írja be a saját e-mail címét, majd a Szállítási információknál kérjük adja meg nevét és pontos címét, ahova a szállítást kéri! 
A Számlázási információkat csak abban az esetben kell kitölteni, ha a számlacím nem egyezik meg a postacímmel. Amennyiben megegyezik, kérjük a kockába kattintva jelezze!

5. A Fizetési mód kiválasztása után lehetősége nyílik a Szállítási költség számítása rovatban a szállítási mód kiválasztására. 

6.  "Megjegyzés a rendeléshez"  Itt van lehetősége a megrendeléssel kapcsolatos egyéb megjegyzések, speciális kérések megírására is.

7. Amennyiben meggondolná magát, a Mégsem-re kattintva visszaléphet a vásárlástól vagy - ha mindent rendben talál - kérjük kattintson a Rendelés áttekintése gombra!

8. A Rendelés áttekintésénél még egyszer ellenőrizheti adatait, megrendelését, illetve itt kapja meg az esetleges hibaüzeneteket. Javítás után, illetve, ha mindent megfelelőnek talál, a Rendelés véglegesítése gombbal feladhatja a rendelését!

9. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően néhány percen belül visszaigazolást kap, melyben újabb lehetősége van egyeztetni az adatokat!

10. A beérkezett megrendelését e-mailban minden esetben visszaigazoljuk.  (Ha esetleg nem kap visszajelzést a megrendelésről, vagy hibás adatot rögzített, kérjük, legyen szíves kapcsolatba lépni velünk!)

Fontos, hogy megrendelőink ügyeljenek az adatok pontosságára, hiszen annak alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék!!!

GARANCIA, SZAVATOSSÁG

Átvételkor kérjük ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a szavatosság érvényességét, a számlán szereplő adatok helyességét, esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni. Kérjük, észrevételeiről tájékoztasson bennünket, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet foglaltak az irányadóak.

VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogáta) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számítotthárom hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynekára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásátólfügg;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.
A törvény további részleteinek megtekintése itt.
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Elállási jog gyakorlásának menete 
Élhet-e elállási jogával termékeink vásárlása esetén?
Egy esetben, ha a termék csomagolása sértetlen, original.
Ellenkező esetben az áru természetéből adódóan (nem értékesíthető tovább) az elállási jog nem vonatkozik!

Amennyiben élni szeretne elállási jogával (csak akkor, ha a terméket nem bontotta ki), annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, bontott vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül az Enteromedical webáruház a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

SZEMÉLYISÉGI JOG ÉS AZ ADATOK BIZTONSÁGA

Kijelentjük, hogy a birtokunkbaba került személyes adatokat csak és kizárólag a vásárló által azok megadásakor ismert célra használjuk, más, harmadik személy részére nem adjuk tovább és nem tesszük hozzáférhetõvé, kivéve, ha a rendelések teljesítéséhez elengedhetetlen az információk megosztása partnereinkkel (pl. szállítási cégek), az adatokat elkülönítve és titkosítva tároljuk, valamint semmilyen reklám- és egyéb tevékenységre nem használjuk fel. Bővebb információt az adatvédelmi címszó alatt talál a lap alján található "Adatvédelmi nyilatkozat" menüpontra kattintva.


 

E-G Profit Contact Speciális Üzleti Szolgáltató és Kereskedelmi Betéti Társaság
E-G Profit Contact Bt.
Székhely: 1061 Budapest, Paulay Ede utca 25-27. 

10404072-40759605-00000000
Cégjegyzékszám: 01-10-041043